Pages

Friday, June 19, 2009

mau pulang ke KUL (last episod)

Salammmm semua..sorry2..lately nie lambat tol update n3 kan...yelar.. aku bz ler..semalam seharian kat kl...setelkan kerja2 di KL.. so arini pun lambat sket masuk opis... g pejabat itu ini dulu..huhuh..okay2..back again our story in saigon...

zassss...!!

dah abis shopping sume..balik hotel terus kemas n bawak luggage turun lobby..kumpulkan semua barang..around 3 pm local vietnam gerak ke airport..amik masae 40 minit gak ke airport..hmm..distance dekat tapi jem..camne tuh..?? hehehhe...
tergelap sket pic ni...bukan aku yg snap...
hmm..jenuh nak susun barang ok...

smpai airport..wat check in back ape sume..tgk delay 20 minit plak flight..hmmm..takper..continue dgn luggage chek in..akan tetapi ha ko...kejadian ni malas aku nk citer..ate, klu dah semua beli barang bagai nak rak..tak ker overweight...hmmm.apo nak buek...buat timbang secara pukal ikut PNR..dapat lar cover konon nyer..hmm..sudah nyer..tak dapek do...hahaha..gilosss..!! dah malas citer....

dah masuk dalam plak...santai2..pastu masuk flight..apa sume...ingat nk standby tidor...bila flight nak masuk runaway tuh...sekali Pilot tu ckp...flight ade teknikal problem.. what????????? OMG..Ya Allah!! mase tuh cuak suday..seb baik dia suh we oulls passger masuk terminal balik..sebab dorang nak repair flight tuh...mase tu aku dah start2 kol angah tapi tak dpat..call Mr.Shyir bg taw flight delay sume suh bg taw angah suh pickup aku... hmmm..

maka terbengkalai lar kami flight AK 885 selama sejam lebih kut... akan tetapi mase turun balik terminal tuh..we ouls lapar..seb baik group aku ni dapat seat belakang..so on of member kitorang usha kat stwds tu.leh beli makanan...dia ckp bley..we ouls sebab sume nasi lemak yg ado tuh..hahaha...pastu smpai terminal makan2 kat situ..kejam beli makanan dulu..aku tak taw apa jadi kat passenger lain..dorang dapt makan ke tak..sbb we ouls borong sume..hahahha...

muka cuak di situ..mase ni jugak kejadian memborong makanan di lakukan..hahhaha..
turun balik kat lapangan..bas amik bawk g terminal balik..aisseehhh!!...
santai kembali...
dah boring..n kat sini gak we ouls makan tapau tuh..huhu..

dah ok flight tu..around 9.15pm(local Vietnam time) we ouls depart balik... naik jer flight...aku dan tak hngat pe..terus tido..haha..smpai kat LCCT dalm kul 12.15am camtuh.. terus call angah...call2 tak dapat..tak angkat lar..isshh!! aku dah risau... Mr.Shyir plak kata ngn aku tak pat amik..last2 call balik mr.shyir dia kata kat luar..tgh tgu aku..ciiisss!! rupanya berpakat ngn angah..konon nk suprise aku lar..hahhahaa... tapi aku mmg dah cuak cuz takde org amik aku..huhuhu..nak nanges dah mase tuh..alalalaalal..

amik luggage sume..kuar2..cari2 mr.shyir..hmm..tak jmpa..last2 dtg sebelah aku jer..caiitttt..!!! mak teruja uuu...hahahhaha...n pulang lar aku ke seremban...tapi singgah dulu ke Mcd..sbb mr.Shyir lapar mau makan... lepak2 punya lepak.. kul 3 lebih smpai umah... esoknya mmg tak keja ar..loteeehhh..ade paham..hehe..

hmm..maka dgn ini abis lar trip aku ke Ho chi Minh city...nice places to visit..hope sapa2 nk g..leh roger daku...jom ak pun nk pi lagi..hehehe...

p/s: nak buat next n3 ke tak nie..??? korang tgu je lar...

3 comments:

Neeza.Areef said...

ann ko pkai topeng x

Lynda said...

nak g nak g

Ann GreenStrawberry said...

neeza: hmm..tak pakai kak..tapi saya bebas dari H1N1..hehehhehe

lynda : jom ar...meh kumpul duit byk2..
hehehehe