Pages

Tuesday, June 16, 2009

mama papa balik umrah


sabtu lepas 13 jun.mama papa adek nenek n sepupu aku balik dari umrah..pagi tu gigih lar aku wat brekafast sume...mrshyir pun breakfast kat umah aku....suppose flight landed kul 11.40 pg tapi delay kul 1200 baru landed..aku plak mmg kuar lambat..11 lebih baru kuar cuz urusan dalam tu yg buat lambat...so xde lar aku nk menunggu lelama sgt kat arrival hall tu kan..hhuhuh

so yg yg g pick up mama aku ler..bersma chenta hati Mr.Shyir...+ angah n si kecik faris tuh... makcik2 aku yg len tgu kat umah..sbb nt lunch kat umah..dorang siap masak...
mesti lar BELIAU kan? huhu
si kecik nie mmg nakal tak abis..dalam keta tak mau diam..ke hulu ke hilir..smpai tertonggeng2 lar..pastu kacau mr.shyir bawak keta...si mr shyir plak rajin benar melayan (hmmmm..dgn anak sendiri nati kena lebih dari ni k..heheheh)
hey...berlari2 dalam airport..nakal pun ader...hissshhh!!! tapi cumel n klakar lar...

tgu tak lama..dlm setengah jam lar kot...tercari2 gak mana mama..tapi aku nmpak dari jauh..tetiba ada plak 2 perempuan "arab" berpurdah bgai jlan sebelah mama..tapi aku dah taw..tu adek ngn cuzen aku...dornag mmg kepala giler...konon2 dah insaf giler mehh...tapi tetap gile2 gak...
seee...aku terselit disitu...hehhehe...kecik je aku nie...
dua adek aku yg giler...korang ni insaf sekejap je lar tue..
yg pasti pic kami tetap ader..hehehehhe...love u cayang...mwwaahhh....

smpai umah kul 3 ptg gitu...mkan2..sembang2... hmmm...byk lar citer2 menarik..hhuhu.. sekali mama kuarkan baju aku n mr.shyir..makkk datokkkk lawa beb...hmmm.klu nk tgk we ouls pakai..tgu lar yer..memang santek bebenar..tak tipo ok..hehhehehe...

p/s: papa dah pesan..after aku kawen..nati aku n mr.shyir kena bawak jemaah ke mekah pulak..hmmmm...nt ku pikirkan..heheheh..dapat g honeymonnn...huiiyoooo!!

2 comments:

mrs.edy said...

ann..kawen cpt2 lor..
hihihi

Ann GreenStrawberry said...

mrs edy : nak kawen lar nie..bak sini alamat sya...ann nk hntar kad