Pages

Friday, June 5, 2009

im off 5 June til 8 june 2009!!

salam semua... arini aku tak masuk kerja..aku ade trip ke ho chi minh....entertain 30 pax of landscaping person.... so aku xde lah berblogging from 5 june smpai 8 jun nati...cuz aku baru blik 8 june tuh.

aku akan masuk kerja n start menerjah blog korang on tuesday lar ye..hhhehhehe..ni trip bukan suka2..ekceli aku pn malas nk g..tapi apakan daya..im tour leader of this group...harus lah dan wajib ikut....klu tak..nan ado nak poie...hehuhuhu....

xtvt aku padat kat saner..so tgu aku balik baru leh ku ceritakan apa yg ade kat Ho chi minh ni yer.. macam ni lah org keja travel..g sna sini..best memang best...tapi penat ler...dah semalam terkejar2 aku siapkan kerja...giler feennnaatttt....!!!!!!!!!!! nak tarik napas pun tak sempat nie...

malas nk ckap panjang2...fenat wooooo...tgu aku balik je larr yer...sapa mau ole2 from ho chi minh vietnam??? angkat tiak korang..miaahahahha....busuuukkk tolll..lalallala.... tgu k..

mood aku ade lah....malas + moody + borink + stress + holiday in work....its because......im gonna miss my darling Mr.Shyir so much...arrgghhhhh!! tak suka......ishhh!!! tak pe yang..jap je nieh...syg balik isnin malam...neext week kita p amik mama plak..hehehhe...mmmwwwahhhh.....luv u...

okay..semua...doakan perjalanan yg terbaik buat aku...tQ semua....

p/s: apa barang nk shopping nie ek??? berfikir panjang....huhuhuhu...

2 comments:

attyfir said...

selamat bercuti ann..jgn stress tau..keep calm down dear.

Liquid said...

naaaakkk ole2.!! ehe =P