Pages

Monday, June 1, 2009

kerja di sabtu hari (group Departure)

Salam semua...huhuhu..sedar tak sedar..dah isnin..n dah pun masuk bulan jun..uiiiissshh!! kejap je kan masa berlalu..okay..back to the title...how your weekend??? hmmm..me??? kerja lar weh..huhuh...on saturday morning aku ade departure group lagi...adeeehh!!! kali ni group besar with flight airbus..haruslah aku berebut kaunter utk check in nieh..aritu tak lar berebut kaunter cam gini....
mase ni mr.Shyir bawak keta cam org giler..laju2...sebb dah lambat..huhuhu

flight departure kali nie...pukul 1310..haruslah aku kena ada kat airport 3 jam awal kan..hmmm..pagi2 aku bangun..tetiba mesej masuk kena ada kat airport kul 8.30 pagi..ikutkan aku 9.30 un boleh..nak2 org airline bg taw aku..dah lar g taw mesej tu dekat kul 8... terus aku laju2 mandi n siap call mr.shyir suh dia drive laju2..sudahnya klul 8.45 baru aku gerak g airport.bawak sekali beg2 papa n mama...yer...!! papa mama adeQ n nenek aku g umrah...sape nak jaga aku nie..huhuhuh?(mr.shyir..sila take note..jangan abaikan sayang ok..huhuh)
tgk...betapa ramai nye tetamu Allah yg nk g umrah nie...nak2 time cuti sekolah..mmgg ramai lar...tu sbb lar kena awal dtg utk check in...
ni antara beg jemaah aku..ada dalam 4o orang...itu pun ade yg nk ikut lagi..tapi dah xde seat camner nk g kan?? seb baik tme ni ade bantuan2 lelaki utk angkat beg..termasuk lah mr.shyir..baguss!! tunang yg baik tolong bakal isteri bekerja..hehehe..

smpai airport kul 9.45...aku suh mr.shyir drop kat level 5 dulu..kang kemudian baru dia dtg bawk2 beg2 tu semua...aku laju2 jalan ke kaunter..tgk org dah ramai...damnnn!!! lambat ar klu gini...semua kaunter penuh..kena ar Q kan... seb baik ade agent tu dah selesai kuar bording pas...aku cepat2 tnya pastu dia kata dah setel..tgl nak masuk beg..fuhh!! lega..cepat sket proses..dlm pada tuh...tgk jam dah kat kl 11.45..spatutnya time dah masukkat gate...ni beg2 jemaah pun lom setel..aku ni plak jenis klu slagi tak setel kerja susah hati ooo..huhuh....last2 kul 12.15 beg setel masuk dalam..terus panggil jemaah g kat gate international...sbb flight kul 1310...
adeQ yang bertudung Pink tuh..beliau sedang sedih sbb nak tnggalkan aku..hoohoh..aku pun nanges sama k..mase ini jemaah nk masuk dalm dah..


masuk nie ada drama sket..yelah..dah tentu lar drama antara aku adeQ n mama kan??? sediihhh ooooo mase salam2 tuh...huuuuwwwwaaaaa!!!! aku ditinggalkan utk 2 mgu nie...isk..!!isk..! isk!!.rindu lar nati...lepas semua selesai maka kerja aku pun selesai...hmm..tapi takper..dorang g pun utk buat ibadahkan..doakan yang terbaik lar utk dorang..heheheh.... yang penting Mr.Shyir..awak dah ade tanggungjawap ke jaga saya taw....WAJIB taw...


dalam kul 1.15 tu..terus chow...pergi ke.............ehem2 tgu next n3..huhu..dating lor...tapi jauh na g dating...plus celebrate anniversary aku n Mr.shyirrr...

p/s: since mama papa n adeQ g umrah nie...aku dah mula rindu giler kat dorang..ahhh!!! dah lar tgl sorang2 nie...next ade trip ke vietnam pulak...i will missing my hubby also..huwaaaaa..!!

No comments: