Pages

Wednesday, June 17, 2009

benti shopping tapi tak shopping?

oiiiiiiiiiiii..!! pemalas lipash wehh aku nk wat n3...seb baik merajinkan diri ni...walaupun keja menimbun...huhuhu..hmm.meh lar aku sambung sket..nak abis da pun....

kat mana kita benti??..oh after mekong river kan.... we going back to saigon city..tapi singgah makan durian jap kat tepi jalan tuh..hahaha..sodap oooo durian vietnam nie...
mereka2 gigih makan seperti hantu durian...hmmm....aku hanya makan sket sajer yer..

smpai saigon city...we ouls singgah kat kedai silk tuh..hmm..ngat nak cari silk yg kain ela tuh..nan ado..tapi p bawak kat butik..aku tak beli..tapi hnya jeadi model tak bertauliah sajer..hahahah...
nampak sgt time bosan...dah macam patung kedai tu jer aku nengok...
tetiba aku wat aksi th apa2 tah...borink + lapar...
lagi sekali...hoiiiiiss!! korang jgn penpandai ckp aku gumuk k...baju tu yg wat aku cam chubby...i bese2 sajer...hahahhaha....
dah boring tak taw nk beli apa..we ouls singgah g mam kat Bombay halah restaurant...makan roti canai cicah kari kambing...hoooooooiiiiiiiiii sekali..!!! sedap ok... melampau2 sedap....esoknya pi repeat balik ko nokkkk..hahahaah.... yg baju oren ujung tu kak ros...yg hubby dia masuk spital tuh... dia dah ceria cuz hubby dia time dah kuar spital..tgh rest kat hotel...yeaahhh....

dah setel we ouls blik ke hotel n wash up2 to go dinner plak...

p/s: uikkss!! sket je lagi ni k...

2 comments:

Neeza.Areef said...

bejalan sakannn wokkkk

Ann GreenStrawberry said...

hehehehe...
biasa ar kak...
dah keja cam nie...
berjalan je lar