Pages

Tuesday, June 30, 2009

berkampung!!

After balik wedding tue..so petang tu mmg plan nak wat sesi "berkampung" iaitu sesi perbincangan.... bincang apa pulak ni kan?? korang tanya ek?? of cuz lar bincang pasal kenduri kawen tuh...hmmm..aku tak lar men"involvekan diri sgt cuz ni topic org2 tua.hahhaha..
so aku duk membz kan diri borak ngn cuzen aku + Mr.Shyir sekali..
yup!! beliau ader kerna aku ada...ceaaaaa...!! ahahhaha...
xlar..dia mmg lepaking sekali...
contents perbincangan aku tak taw sgt...
yg aku taw pasal kenduri..
pasal laukpauk ke apa...
teeeeeeettttt..mmg acik tak taw..
mihahahhahaha.....
kebosanan...

petang bincang2...bawak ke malam smpai dinner lar...
petang tu lepaking n bincang2 smbil makan DOyan..
ye!! DOyan...Doyan amat banyak..sebakul k...yg kat keta sorong blom kira lagi..
cam org nak jual kat tepi jalan rasenye..
we oulls tak beli..tapi org bg..dan apa lagi..
kasi bedal larrr...hahahhaa...

malam aku lepaking n boraking2 lagi bersama cuzen aku...
citer pasal hantu yg dorang g cari petang tu...
tapi real weh...takot aku...
siap rakan dalam hp dorng..
malam tu dok siasat..
nampak ler benda tuh...
maaakkkk aaiiihh!!!! biar betik..
kejadian ni mmg betul..
lokasi kebun papa...hoh???
no komeeennn!!!

p/s: apa lagi tak ckup ekk?????????

No comments: