Pages

Wednesday, July 1, 2009

outdoor working again

salam pagi semua...mula2 berita penting....hari ini adalah 1 JULY 2009... selamat datang JULY..kepada sesapa yg sambut besday...SELAMAT HARI JADI..sesapa yg baru sambut kelahiran baru..SELAMAT DATANG WAHAI BABY BARU...mihahahahah...apa daaaaaaaaa... gilak ke apa..??? no komennn....

okay2..lately nie aku jarang post n3 yg menarik kan...?
almaklum lar..kebzan telah melanda ku..hehhehe..
cuba korang tgk sket countdown aku tuh...
xker gigil...byk benda tak siap lagi taw...hehhehe....
those yg nak kad...boleh pvt aku...eceeeehhh! hahah...

okay2 apa aku merepek daaaaaaaa..
hmmm..arini aku ade outside working lagi...
nk ke menara dato Onn lagi...
collect lesen company yg baru...
aritu nk g amik..tapi dorang tak siap lagi cuz takde audit report..
hmm..takpe2...ok.. dismping ke kl tuh..harus lah aku MENGULAR..or..MENYELIT dan buat SELINGAN...utk bebrapa perkara yg blom setel lagi kan.
yupp!!! wajib...sila rujuk counter aku tu lagi..korang taw lar apa sebab musabab ye..
hahahahha...... whatever lar Ann...

so arini aku tak masuk opis ler...
sbb pagi2 aku dah ke bank..
pastu nak hntar passport n dokumen..
nk post surat2 yg tertunggak (erkkk..post women ke ni??..)
pastu terus shoot naek KL...
itu sajer..harap maklom...
ada sesapa nk jumpa aku?????
jom meet up.... bleh kenal uolllsss...

hihihihi...

p/s: nak ckupkan apa yg tak cukup...hehehhehe

3 comments:

attyfir said...

kty pun arini nak mengular..
lawa tudung ann

mrs.edy said...

ann..cepat kawen..
hihihi..

Ann GreenStrawberry said...

attys : kak... owwhh..ngular jugak eg...tudung..?? maceh2..hihih

mrs edy : ish ..sabor ler...kad dalm proses pengeposan..tak datang siap lar dia..hehehhe