Pages

Wednesday, July 8, 2009

Majlis Pertunangan Ann (Eps 2)


sambung balik...hehhee.. tgk ar pic ni..aku malas nk citer2..buleh dok?
waiting MIL sarung cincin
nerves weh time nih.gigil nk sarung cincin tue
happy after
aminnnn..
adakah aku seperti perempuan zaman2 kesultanan melaka?????
muka nerves lagi
ni Mr.Shyir bagi kat aku..5 dulang balas 9 dulang..asal tak 7..sbb belah aku ni byk no makcik2 dok seponsor..so buh je lar..
cuzen2 aku merangkap dayang2 di pelaminan
bergedix sebentar
see..i ada dayang2 taw.. fyi, pelamin ni mmg dari turun temurun.since dari parents aku kawen lagi until nw stil use for kawin lar.. ni pelamin adat n9..so pelamin ni mmg ade kat umah nenek aku nie..tak bukak2..so next cucu bleh guna ini pelamin.
siap ada bilik lagi k..ekceli ni bilik pengantin yg mana turun temurun gak,.. semua mak pak sedara kawen..yakni adek badek papa lar kan..guna bilik ni..cuma kadang2 perabot je tukar..kira upgrate sket ar..tapi theme stil traditional... by the way..bilik ni cam baru digunakan..sbb cuzen aku kawen aritu..

nk wat penutup ke tak??? ekceli byk lagi gambar..kot naek muntah kanng korang nengok..jadi aku pull stop je lar eh...nt agak2 aku nk tempek aku tempek lar k...biar jadi tempeyek..miahahahaah....

p/s: zaman kesultanan melaka..??? meh aku pk jap...

3 comments:

shiela said...

kite suke la konsep tradisonal melayu ni..bes..n baju songket itew adelah lawa..mano nak dapek..

attyfir said...

suka baju tunang ann..

Ann GreenStrawberry said...

shiela : huhu..baju ni beli kat terengganu...songket tenun lama...susah nk cari..tapi dapat gak..

attys : aiiiyoyo...ni songket cam pengantin tue..tapi stok cam org dulu2 punya style... meh serbu k tganu cari ini songket