Pages

Monday, July 13, 2009

mummy wanna be!!

uiikkss!! geddiiixxx nye lah tajuk diatas...klu datin wanna be baru best kan? kan? hahhahhaaa... kes jumaat aritu ler...aku gilir2 duk pangku fahmi..klu rase boring culik kat mama dia n uli2 dia..hiksss..kasi dia bangun ler.. oh ye!! aku klu ngn budak2 nie..perangai pun budak2(alar..sket je k..buat tebiat apa nk jadi budak2..)hiskkss... so aku akan menyakat budak2 smpai nangis..baru puas hati.hahahaha.. sejak azali cengggini...si faris ni mmg kena sakat je lar kat umah tuh...haha...

see..beliau sedap je tido..
lagi sedap kalau dipangku..
huiisshh!! dia menjeling sbb nk nyusu..nyusu botol ek...takde makan nk teeeeeeett nagn aku..

hmmm..aku bukan giler nak baby sendiri ke apa? motip bergambar cuz aku suka budak2...kawin pun blom camne nk ngaku baby ni anak aku kan? hahahaha..apa aku merepek da...lallaaa..hmm..jawapannya..kena lar kawin dulu dan ikut langkah seterusnya..mihahahhaha...

p/s : suka suki bergambar

3 comments:

neezareef said...

yg cute nye bila baby tu sempat jeling

ciare (^_^)v said...

ehem ehem...sabooo 25 ari lagik ;)

Ann GreenStrawberry said...

neeza : erkk??? itu lar pasal kak..

ciare : hehhehe...ngah sabor ler ni