Pages

Thursday, July 2, 2009

Shopping utk sesuatu

salam semua...sorry aku lambat buat n3 arini..hmmm..biasalah kesibukan melanda...huhuh..meh aku cter pasal semalam yg aku kerja luar tukan....ekceli mmg ado keja luarnye...pagi aku setelkan keja kat seremban nie..kul 11 chow g amik Mr.Shyir kat umah..terus ke menara dato onn collect lesen..smbil tu sms si ciare...sudahnya dia tak reply...ingat nk jumpa dia kan...hmmm..xper takdok rezeki..so aku proceed terus ke IKEA....
apa sebab aku g IKEA??? ye..aku g kerna "shopping utk sesuatu.."..ahahah...tajuk tak bley blah..hehehhe...ekceli g sana pun cuz aku n beli barang2 utk bilik aku..sajer na deco2 bilik..kasi mannnntooopp!!! ceaaaaa..hahahhaa...mr.shyir plak beli furniture utk umah...maka bershopping lar kami berdua...lalalalallala...
sampai2 we ouls sapedek dulu..cuz peyyoott adalah lapar....mau makan meat ball..yummmyy!!! yummyy!!! sodap...melepaskan kerinduaan terhadap meat ball tersbutt...hehhee..lunch ditaja khas oleh BELIAU...ahahhaaha...maceh2....

korang byg kan lar..aku sampai kul 1..kuar dari ikea kul 5...ha? camne tuh..? adakah itu standard??/ ya betuuulllll!!! hahahaha...apo nak buek bakal suami ku ini amat lar cerewet..dia mau santek n kemas serta smarttt...hehehe..ikut je lar.....(dlm hati..ai shukkeee nokkkkk..heheheh)
macam nk terberryy jer ko nie ann..mihahahaha
Mr.Shyir ni kan jadi official photog aku..maka camera kat beliau
bekerja di telefon juga ye rakan2..jgn ingat i ngularrr sesajor....
2 trolly.. erkk??? no komenn
nak jugak perempuan ni..haaiiisshh!!
letih giler weh...smpai dah terduduk aku...

haruslah WAJIBBBB..ehehheehe
menunggu mr.shyir pick up kereta..
hasil pembelian utk bilik
ni utk rumah plakk
owhhh..mr.shyir sudah smpai...hehehehee..

dah penat2 shopping terus pulannggg..itu sajor...ehhehehe...
ekcelikan..banyak lagi barang aku tertinggal kat IKEA tuh..cuma blom ambik lagi..hahahha..ayat tak menahan ye tak?? lalalalla..

p/s: nk buat listing...hehehhehe

2 comments:

Neeza.Areef said...

byk sopink ann..bli brg utk 'umah baru' ke
hehe

Ann GreenStrawberry said...

ciare : takper2..kita leh jumpa next time hehehhe.... tu lar..klu tak dah jumpa da ciare taw..

neeza : errkkk?? hmmm... no komen..haaha