Pages

Thursday, July 9, 2009

tag oleh kak Neezareef

Semalam aku bukak je blog sis neeza dia citer pasal tag..sekali scroll down ke bawah..mak aiiihh!! acik kena tag sudah...lalalalalla...dengan itu aku pun menyelesaikan lar masalah CSI NEEZAtersebut..mihahahhaha...

1. Upload 3 keping pic "candid yang wow!" anda

ni sume pic aku kat vietnam...malas nk cari kat folder lain..
nape aku camtu..? sila jangan tnaya..nama pun candid..dah sepastik aku tgk tuh
mase ni family day..so aku ade lah riang ria duk tarik tong...tak hirau muka dah hodoh..mihahahha
pic ni aku dok panggil mana aku nye anak2 beca yg patut naek beca..buleh plak merayau..


3. Tag rakan-rakan yang lain. Ikut suka hati la berapa orang.

aku nak tag..ciare, Mrs.Edy Miera Ana,...sbb tag..?? cuz aku suka..miahhaha..

4 comments:

ciare (^_^)v said...

alamak den terkona sudahhh =P TQ yer..nti ada masa mgular i buek nooo =P

Ann GreenStrawberry said...

ciare : buleh2..mihaahha

neezareef said...

ha btl2 kena candid ha..yg 1st tu tgh gossip ke..hehe

Ann GreenStrawberry said...

neeza : tu lar pasal..dok gossip ng tour guide vietnam tuh..