Pages

Tuesday, July 14, 2009

original ok..

"say no to eyelashes..this is original..not spicy ..not fake or bla..bla..bla "---> ni faris ckap..mihahhaha....bukan men.ko speaking ye nokkk....hehehe...

aku suka nengok bulu mata faris nie..lentik bagai..dah lar ko laki...bulu mata lentik ar plak.mihaah...klu pompuan lagi cantek kan..tapi ko dah besar kena jadi lelaki gagah..akan tetapi bulu mata totap lontiiikk.haahhahaa...whatever k...
jenuh nak suh dia katup mata tu..melainkan aku snap time dia tido..ha..senang keja..makin lama makin panjan pulak bulu mata dia nie...klu we ouls geram selalu ckp nk pinjam bulu mata..tapi dia kata " tak boleh..ni aish nyer.."
dan mata beliau adalah bolat..mata hitam pun dah dolly.tak yah nk pakai lens dolly bagai..hihhihi...aku kena pakai..mihahaha..over ok..
mata beliau juga color coklat..huiissshh..ko ni bang long...camne nie..pompuan ke laki..hehhe..
and this is the boy..sungguh nakal dan buas nauzubillah..harap2 mase kecik je camnie...dah besar ko jadi lagi baik.hihihihi...

ekceli aku jeles kat bulu mata yg ori gini cuz bulu mata aku tak lar panjang mana..kena lar pkai fake jugak sudahnya..ala2 kontot bulu mata nie.,..semput mak ni taw..mihahahhha..

p/s : bulu mata tebal ni..leh buat ala2 arab yg cun melecun..hehhhhee

2 comments:

Neeza.Areef said...

my boy pn bulu mata dia lebat dan panjang..sadis lak x ley nk pkaikan mascara..ahahaha

Ann GreenStrawberry said...

neeza : ha..tu lar pasl...bila tengok bulu mata gitu...geram nk pakai kan mascara..tapi dia lelaki lar pulok,,