Pages

Thursday, July 23, 2009

Take me there ----> Island


sejak2 ni aku rasa cam tak sabar je nk ke Island nie.. tak kesah lar Redang ke? Perhentian ke? Tioman ke?Sibu ke? Sipadan ke? janji pulau yg cantek2..
nak ke sana nk tenang n rilex2 serta bersantai dgn Mr.Shyir..
owh yg ni after we married lar..cuz mana buleh g skang kan..
tak baekkk oooooowhhhhh..no good ok.hikksss...
since mr.shyir g redang tahun lepas...dia citer ngn aku..smpai aku kata..
" jom g skang!!" hahhhaa..teruja dud aku nk g..
ate...klu citer nye...kebooommm...kasi aku cair wehhhhhh..
ok fine!!! just take me there dear..no excuse...hahhaaa..
tapi seyes lar..mmg cantek lar redang island tu..
bukan lar aku tk penah ke pulau2 ni..
tapi nk lagi sekali kan...

mr.shyir g last year..dgn adek n cuzen dia..
gila syok budak berempat ni...nice2 shot dapt amekkk...
so pas ni aku pulak... mau jadi model di tepi pantai..smbil men ombak2 pantai...
percik2 air..(hooii..ingat apa? kat pantai pok deksen tu pun buleh mila oiiii....)
haahaahahaha...
Mr.Shyir dah janji nk bawak aku g redang island..
so tgk lar camne..ada masa sesuai...aku On jer..hehehehe...
cos nye pun tak mahal mana pun..
adalah ini akan menjadikan Redang sebagai destinasi honeymoon kami??
natikan episod seterusnya..mihahahha..
eh tak?? nt lar..klu aku p..mmg akan ku story board korang kat sini k..
anybody mau join the club??? erk..ada2..sila isi nama kat kaunter depan ye..
hehehhehe...

p/s : pssstttt...ade sesapa nk honeymoon kat genting tak?? xlama lagi i nk kuar kan voucher genting..huhuh..promo datang lagi...

8 comments:

Ann GreenStrawberry said...

ciare : hmm..buleh2...ann akan kuar voucher tegh buln 8 nie..so tgu voucher k...nt ann publish kat blog..

Byzura Mj (By) said...

haloh..tengah bulan 8 ke? ingat nak g awal bulan 8..sebab nak pose dah tu...kurang kan maksiat..(gelak syaiton!)

Ann GreenStrawberry said...

by-zura : yup2..tgh bulan 8...ni yg ann jual lar..tapi klu beli ngn genting..kat matta fair je ada...ann kuarkan voucher ni smpai end september still buleh beli lagi

Byzura Mj (By) said...

owh ok...lagi ade g mane2..pulau tioman ke? hehehe neway pulau redang memang best!

attyfir said...

mesti romantis kalo dpt pegi pulau redang ..

Ann GreenStrawberry said...

byzura : huhuhu..pasti ada g mana2..tapi nati lar..

attys : yezzzaaaa... mesti ar besstttt...

Liquid said...

k mau mau..!! taw email incek liquid kan ala kn hritu incek liquid beli smpi 8 voucher tu hee. email me k ble dh kuar tu. =)

Ann GreenStrawberry said...

ciare : wah..suka je dia tu taw..mihahhaha...

liquid : incik liquid...nati wa email loe..mihahhahah...