Pages

Wednesday, July 8, 2009

Majlis Pertunangan Ann GreenStrawberry (Eps 1)

okay lar...oleh sebab aku dah open topik n buat n3 pasal aku bertunang..meh lar aku citer sket... aku ngan Mr.Shyir telah pun mengikat tali pertunangan pada 20 December 2008 pada hari sabtu bertempat di Telapak Nenda terchenta..(ceeeaaaa..nenda?? iaitu nenek daku...) kira aku buat kat kampung lar kan....hehee...so kena ada ciri kekampungan..dan tema adalah melayu traditional..(buleh gitu..??)

Alhamdulillah..majlis berjalan dengan lancar... pihak lelaki datang tepat pukul 11 pagi... bape keta ek? hmmm..dalm 7 or 8 lar kot... Apa2 pun..syukur sgt2...hehee.. so taknak citer lebih..mau enjoy pic sajer...
tengah menanti waktu utk sarung cincin...bergedix dulu..
pelamin---simple jer..pelamin turun temurun family
hantaran pihak perempuan ke pihak lelaki
hantaran lelaki ke pihak perempuan
paklang..iaitu adik papa...dia jadi wakil
pihak lelaki
bincang2...

smbung next n3.. hehhehehe...

p/s: rase malu plak nk wat n3 nie..adoii.. nk kawen da baru terhegeh citer pasal tunang..

9 comments:

shiela said...

bagus gak entry ni..ley kasi tips kat org2 nak betunang lak..hehe

Ann GreenStrawberry said...

shiela : adeehhh..malu lar..tips bese2 jer..cuz ann nye majlis pun bese2 jer

Cik By said...

cantik! Melayu lama gitu..saya sukak!

Ann GreenStrawberry said...

cik by : hmmm..lebih kurang macm tu lar... saje nk wat kelainan... cam zaman2 pahlawan melayu...mihahahah

ciare (^_^)v said...

:) comei

Ann GreenStrawberry said...

ciare : ambboiii..pn ciare ni..awak lagi cumeiii dari kita

Lynda said...

wah cam zaman kesultanan melayu melaka

neezareef said...

pelamin turun temurun ek...ptt la gilang gemilang ko tunang..simple ape wokk..huhu...

pihak lelaki btl2 anto lelaki je ke x npk ppn pn

Ann GreenStrawberry said...

lynda : itu lar pasal..mase nk tunang tu tak pasan plak.bile tgk gmbo..adeeehh..terasa kat zaman tu lak

neeza : haah..turun temurun..since parents ann kawen lagi..mak pak sedara kawen pun pakai pelamin ni gak..smpai kat cucu pun pakai pelamin nie..ni pelamin adat n9 kak oiii...kira simple lar tuh