Pages

Thursday, July 16, 2009

tayar cabut

hoiiii... bukan keta aku yg tayar tercabut...ni kes lori tayar tercabut..
petang semalam, aku balik keja..kejadian berlaku di depan mata aku..
aku nk pi taman sri war kat senawang nie..
so kena masuk simpang kiri lar..
depan keta aku ni lori besar tu..lori pasir tuh..
sekali dengan tiba.. tayar belah kiri lori tercabut..
seb baik lori tu tak laju..
terus dia ketepi...tapi dah senget..
belakang tu penuh ngn pasir plak..
aku betul belakng lori tu..seb baik aku tak laju...
klu tak kasi hentam lar gamaknya..
syukur Alhamdulillah..masih disini..
aku tak taw camner tayar tu leh tercabot dgn sendiri nye..
keta2 kat ssitu sume dah cuak takut ar apa2 jadi plak kan..
tayar tu siap lantun2 baru tergolek..
hisssshh.. takot...
so aku belok pelan2 lar....
hope everythings ok..
(gambar ada google..tak sempat nk amik pic real)

tu je nak bg taw..mihahahha...morelnye..kena lar cek tayar keta kita..
takut2 lar ada tak kena ker...

sekian, dari bakalcikpuanAnn...

4 comments:

neezareef said...

tayo tecabut 1 hal..dibuatnya tayar meletup lg 1 hal jugak

Ann GreenStrawberry said...

itu lar pasal..
byk sgt hal lar jawapnyer

atty's said...

nasib tayar tecabut tu tak pegi kt ann ke.bahaya

Ann GreenStrawberry said...

attys : ha..tu lar kty...buat nye jatuh atas keta..pastu cermin pecah plak..hisshhh!! scary oooo