Pages

Thursday, July 23, 2009

Guna product ini


Salam khamis..
ishhh..aku tak taw nk update apa lar...
demi blog terchenta..dan tak nak bg bersawang..
maka aku update lar apa yg boleh k..

hmm..aku taw semua ladies ada product tertentu yang korang gunakan..
ada yg sesuai dan ada yg tak sesuai..
ada setengah org tak leh pakai murah2..
ada setengah buleh jer..
ada tu kena tengok product yg ok dgn kulit muka tu..
so far..kulit muka aku ni..alhamdulillah..
takde lar masalah sgt pun...
klu ader jururawat tu pun..
semua yg jenis chinonet dan tak nampak..
klu period by kat kepala lar..(ish...apa kes ke period pulak nie..)

okay2..sambung citer..

product yg aku guna..mmg leh dapat kat mana..especially kat kedai2 jamu..
aku guna NATASYA 4 In 1.. bukan natasy gold ok..tu utk org yg umur lebih sket...
harga pun berpatutan..harga nett rm103.. tapi aku beli hanya rm95 saja..
yup.. aku tak taw lar camner leh dapat murah..
cuz kedai yg aku regular g nie..mmg dia letak price camtu..
cop!!! bukan tiruan eh..ni original...
aku guna ni since early 2008 rase nye..
dan set yg aku beli tu leh pakai sampai 6 bln..
depends kat peggunaan ko..
setakat ni aku baru je guna 3 set..
ha jimat tak??? dgn harg rm95 tu..
tapi seyes lar..
muka kita akan jadi lagi putih + tegang lar kulit tu..
especially klu guna krim herba tuh...
bangun2 pagi..syokk ooo..tegang je muka..rasa muda..mihahahhaahha

aku bukan nak promote natasya nie..
tapi setakat ni..product ni sesuai lar dgn kulit muka aku..
so ada sesapa yg guna jugak product nie..??
what say u??? hehehhehe..aku suka..
tu je aku nak ckap....

okay bg sesapa nak try..silakan..aku tak paksa ke apa...
bak kata aku depends kat kulit muka ko..
klu tak sesuai..sila henti...
sekali lagi..aku bukan promote kan product nie...
and aku tak apa2 komisen pun..mihahahha..
gile apa aku nk jadi duta product ni...
no..no.no.... hehheh...

kesimpulannya..aku tak de plak ckp aku lawa terus pakai ni kan..sila jgn wat speku ygtak betul..harap maklumm..hahhhahah

sekian dari berita kecantikan Ann GreenStrawberry..

p/s: nak abis da set ni..mintak beli baru plak..

6 comments:

Ann GreenStrawberry said...

ciare : hmmm..mybe tak sesuai..hikkss...

Raihanna said...

tapi kan..
rai tgk kulit muka ann mmg licin sangat2..
cam takde cela pun tau...
caya la ann..
pasni leh la jadi duta produk..hik2

Ann GreenStrawberry said...

rai : hhhmmm..xtaw lar..ann mmg takde masalah kulit dari dulu..mybe genatik kot..hehehe...xde makna nk jadi duta produk ni

mrs.edy said...

ok ker ann??
nk try gk ler..
bg tegang & lawa mcm ann..
;p

Ann GreenStrawberry said...

mrs edy : setakat ni ann guna ok lar..kulit jadi lagi licin n tegang..

Ann GreenStrawberry said...

ciare : eh..kamo pun buleh jugak jadi santek taw