Pages

Thursday, July 30, 2009

scary giler

okay semua readers...!!
sila jeling sket aku punya countdown tue....
bape hari lagik..???
9 kan? kan.? kan?....
hoiiiiiiiiiiiiiiiiissshhh!! mana tak takot...
preparation ada lar dalm 70% je nie....
yg len2 aku tak taw lar leh siap ke tak?
adeehhhh!! semua urusan org siap kan..
part aku..aku buat lar..tu pun menghongeh gak den nak siapkan....
abisss larr.......rase nk terbang2..rase nak tikam2 semut kat meja ni...
miahhahahaaahaha......

nak kata aku stress tak pulak..
nak kata aku heboh2 n gumbira2 smbil nari2 cam penari ballet tu...tak pulak...
jadi apa yg aku nk katakan..?
perasaan aku??? erkkkk???.....
nerbessssss ok!!...
lagi bape ari je lagi aku nk tamatkan zaman bujangku..
dan seterusnya bergelar...jeng..jeng..jeng...
Pn Ann GreenStrawberry... hrap maklom..hehhehe..

makkk aiihh!! tak sangka weh...
camne lar aku leh wat keputusan gini..
yg pasti aku hidup aku lebih tenang...
heheheheheh....
betul tak semua2?????
ehhehehehehe....

ok fine..jgn nk merepek2...
yg pasti countdown2 aku semakin hari semakin sket..
dari 9...8..7...6..5..4..3..2..1.. tettttttttttttttttt..
happy wedding day..!!! mihahahahhaa..
giler excited...mihahhhaa.
no..no...no..have to be cool always...
i lyke..
dah2..malas nk repek2 merap2..
mau sambung kerja...

tapi kan...hatiku berkata
" HATI TIADA DI OPIS ANYMORE..LOTS THING TO DO...TAKE ME HOME!!!!!!!!!!!

4 comments:

mrs.edy said...

eeerrkk..
apsal kite lak yg nebes??
hihihi..

Ann GreenStrawberry said...

mrs edy : awat lar hang yg nebes nie..heheheh..jom2 feeling nebes as pengantin..kamo kan nak bertunang..

atty's said...

nebes gakk ni..

Ann GreenStrawberry said...

attys : wah..tumpang nebes eh...hehhe