Pages

Friday, July 24, 2009

jumaat yang cuti

crdt pic lama..end of last year..

salam jumaat uolllsss
yakni readers2 aku sekalian (ceaaaaa..ade readers ke?blueeekkkk...)
adeeeehhhh...arini aku tak masuk opis lagi..
dan aku sengaja mencuti kan diri atas alasan ...tetttttttttttttttt...
opssss tk leh bg taw...cea..mana ada..
aku kena gi kl lar...
byk destinasi nk g..
al kesahnya..banyak orang lagi aku tak menjemput utk wedding tuh...
kang ajak2 gitu jer..org kata kita x bersungguh pulak...

yelar lagi pun..before aku duk semban...
aku duk kat puchong..11 tahun ok..
anybody duduk puchong indah / perdana?
yes!! mmg aku stay n school kat situ dulu...
heheehehe....
makanya aku n mama kena lar mengajak kawan2 lama we ouls..
ramai ok...ntah sempat ke tidak..

plus aku nk pi amik nenek kat umah faris..
dan nak jumpa 2 beradik nie...
rindu taw ngn mereka nie...
hehehhehe...

kesimpulannya..mmg aku tak masuk opis lar..
silap2 sampai ke malam lar duk merayau nie..
takper2..nt aku sempat aku baca lar n3 korang..
hehehehe...rindu ooo klu tak baca n3 korang..(ayat bodek buleh...?)
ishhh...tak..tak...aku mmg bukan kaki bodek...harap maklum..mihahahaha...

sabtu aku kena g fitting baju...
jeng..jeng..jeng..
tak sabar nak tengok hasilnya..hikksss...!!!

Selagi lagi aku wat cuti aku sendiri..
oiii..ann bos ko tak marah ker?
meh aku jawap..dia kata ok jer..
yelar..sbb aku kan bz giler skang...
macam2 nak urus...cuba tanya org2 yg dah kawen n baru kawen...
amacam pn ciare?? betul dok.. hehehe..

btw..pasal voucher genting yg korang duk tanya2 tu...
nati aku cuba lar publish kan voucher tu tengah bulan 8 tuh...
dia nye promotion tu lebih kurang sama dengan promo aritu...
mugkin lain sket lar..
aku pun blom study lagi pasal voucher terms...
nati lar ek..aku bg details kat korang...

sekian..terima kasih...

daaa....

p/s : selain voucher genting..korang tak nak ke pakej2 yg len..meh aku kasi diskaun sket..hikksss

2 comments:

Raihanna said...

ann..
dlu dok situ ke?
rai skrg dok bandar kinrara..
agak dekat juga kan ngan puchong perdana tu...
hik2...
wah..mesti dah rasa kehangatan persiapan kawin kan ann...
moga semua berjalan dgn lancar...

Ann GreenStrawberry said...

ciare : hmm..voucher mana leh publish2 nie..heheehhe... cuma ann bg promo n klu nk kasi detail terus wat pyment..huhuh... adeehhh!!! mmg byk pengorbanan..letih n lagi ponek..tpi apakan daya..demi wedding yg seumur hidup sekali..

rai : haah..ann duk puchong dulu...skool kat sana smpai tgkatan 3..tapi stay kat sana since 1994 til 2004.baru pindah semban... hangat tu hangat lar jugakk..debar bukan men ni ha...doa kan yg terbaek k..aminnnn...