Pages

Monday, July 6, 2009

summary weekend

salam n selamat pagi... hmmm...bakalcikpuanAnn agak leteh n ngantuk pepagi nie...tak cukup rest lar katakan...hhuhhuhuh...byk benda tak setel n bersarang dalam kepala hotak ni ha...adeeehhh...ok2..meh aku wat summary je lar untuk weekend nie...sbelum tuh...gambo ileeek cuz camera tertinggal..hhmm...

sabtu- amat penat...sbb nyer...dari pagi..aku dah kuar g beli barang2 untuk mengecat..start at bilik since kul 1 sudah nye sampai kul 8 malam.. seb baek adek2 menolong..klu tak..mati acikkkk.... tapi hasilnya..walaweeehhh....nice ooooooo...color yg menarik...dan aku rase aku tido ala2 kat BALI plak..hehhehe..just wait n see my after di transform....terbaekkk... seolah2 ade eric leong tuh datang taw...mihahahhahaha...wat finishing sume tu sampai malam...pastu katil tak kemas2 dek keletihan...so smbung esoknya pulak... btw...malam satu tu kan ade citer best kat tv3..tajuk citer Kontrak cinta... si fahrin tu belakon... best jugak lar citer tuh...melayan ar kami sefamily...hiksss!!

Ahad- owh..arini cukup bermakna bg aku... perbincangan antara 2 family... happy nye rase nyer... pemberian yg bermakna dalam hidup aku...thanks sayang... korang nk taw ker..?? xyah lar ek...hehehehhe..tapi pagi2 tuh sebuk tolong mama kat dapur utk masak tgh hari... petang tu lar perbincangan tu di jalankan..Alhamdulillah..semua setel... lagi bape hari je nih...adeeehhh!! teruja takot sume ader..hehhehhe... malam tu gak dok kemas2 bilik smpai kul 1 pagi..hambek ko...feennaaattt....until skang taw.... lagi2 aku puasa sunat arini...hmm..harap2 ok..amin...

itu sajer summary mgu nie...aku tak letak pun pic2..malas lar pulak...aku rajin aku hupdate ok...

daaaaaaa...

p/s: start membz nihhhh..........

10 comments:

Neeza.Areef said...

klu penat rest dulu

CikYana(",) said...

cian dia
take an enough rest taw
hihihihi
bakal pengantin xle penat2 sgt
:P

Ann GreenStrawberry said...

neeza : adoii kak..nk rest camne..keja berlambak tak setel..

cikyana: hehehhe..tu lar pasal..

attyfir said...

ann..jgn banyak sgt keje tau..kena cukup rehat

Ann GreenStrawberry said...

attys : tu lar kak...adeeehh..

maysarah heelme said...

huhu...
selamat menyebok dan mencuakkn diri...
hehehehe
i/Allah
i'll c u there

Ann GreenStrawberry said...

elmesara : huiiii..ko mencuakkan diriku wahai may.... aku nk jumpa ko time wedd aku nie..hikksss

Ann GreenStrawberry said...

ciare : huuiissshh!! cool pebenda..gigil ni...haaha

Lynda said...

x sabar tunggu heheh

Ann GreenStrawberry said...

lynda : tgu je k..takpun meh countdown sekali ngn ann