Pages

Monday, July 20, 2009

cuti sempena israk mikraj

Salam Isnin..
hai semua...wahhh..rindu nyer nak menjengok n mengupdate..(ceaaaa..tipu..)
weekend aku jarang mengupdate..
cuba duk baca n3 korang je lar..
blogwalking2 camtu...pastu perang2 komen kat fb...
uhhh...tu lar dia...pastu weekend pun bz nak setelkan hal2 yg berkaitan dgn aku..
almaklum...dan tinggal 19 hari jer kan...rasa byk menda tak siap...
harap2 okay semua..

so..arini aku dalah cuti kerana...
seluruh n.sembilan cuti...
sempena israk mikraj dan har keputraan Yam tuan N9 yg jatuh hari ahad..
jadi cuti lar arini..hehhehehehe...
makanya..takde makna nak santai2..
bak kata aku..sila lihat countdown aku...
hehehheeh...tapi sempat plak berbogging kan? kan?,,hehehhe..
tengok lar..klu aku rajin...aku kasi n3 lagi kat uolls kay..(cehh...ade ke yg baca nie???)

bagi sesapa yg tak cuti tu..xpe2...time kitorang cuti korang tak cuti..
time korang cuti kitorang tak cuti plak...
hikkss??? kitorang??? erkkkk...means people in n9 ler..
hahahaha...btw...
Salam Israk Mikraj untuk uolllss....

6 comments:

attyfir said...

selamat bercuti ann...jelesnya lahai..

mrs.edy said...

persiapn byk lg ke xsettle??
aku lak yg kecoh..
hahahaha

Ann GreenStrawberry said...

ciare : jgn jeles2 k..nt i cuti 2mgu terus..cuti kawennnn..mihahahhah

attys : kty...pun jg jeles2...

mrs edy : hmm..boeh tahan lar..adehhhh..meh lar tolong sya..

Lynda said...

apa kl tak cuti ni

Neeza.Areef said...

slmt bercuti
igt ko dah start cuti kawen
:D

Ann GreenStrawberry said...

lynda : mhahhahha..sbb dia suh org kl keja..

neeza : hehehehe...blom2...rilek ar..