Pages

Tuesday, July 28, 2009

berkampung lagi..

sabtu malam tu pulak ada wat makan2 sket..sempena nak berkampung lagi sekali..perihal kenduri kawen jugak.. tapi kali nie in details lar kan..so semua adek badek papa,sepupu2 dia pun turun umah nie...berkumpul lar kami..huuhuh..ramai seh..lama tak kumpul cam gini...
ruang dapur dah besar sket..so bahagian tepi umah tu dah buleh sntai2 n feel2 cam kat kampung..

menu malam tu Nasi Ayam...we ouls massak sendiri..dah abis licin yer..suma makan stok tmbah 2 kali makan..adakah nasi ayam tersbut sedap sgt..?? okay2 nati aku bg resepi...mihahahhaha...yo lah tu ann...
malam tu bincang2 lar pasa kenduri tu..macam2 lar..aku tak involve sgt..cuz kemaskan dapur..wt air panas lar..sbb aku pengantin mmg tak dibenarkan duduk sekali utk berbincang..alamtnya kena aim bush ngn mereka sume..bek aku diam.miahhaa..yelah..kita as pengantin kena senyum serta sopan2 sajer..tul dak?? ahhahha..adkah aku buleh sopan ayu gitu..erkkk..tgu je lar..hahahaha..
potong ayam..wink2..ayam smpai tak cukup itu malam walaupun masak 7 ekorr...aiiyaakkk!! dah tmbh 2 kali camne nak ckup kan..?
maksu alin yg amat gumbira...dia pregnant 4 bln dah...after 4 year arwah zul iskandar meninggal..

adalah jugak pembahagian tugas2...dan tugas aku...??? jadi pengantin ar....hahahhahhaha....
sembang2 n bincang2...sudanya kul 1 pagi sume baru balik..dah sedap berborak..cam biasa lar kan..haahhha...normal ar tu klu dorang ni klu dah lepak kat umah aku..mmg aftr kul 12 baru hengat nak balik..

sudahnya tido kul 2 lebih..mihahhaha.....hmm..ahad takde xtvt..santai2 je kat umah..layn tv n blog..hehehhehe...

p/s: wah..buleh nak bersantai pulak..padahal banyak lagi kerja nk kena buat k...

2 comments:

Ann GreenStrawberry said...

lar..yeker? hmmm....kul bape abis exam tue...??
hmmmm...klu abis lambat...xpat lar tgk ann..nt kang pengntin dah tukar baju hehhee...
tapi kan..jumaat tu ada malam berinai... klu nak tgk dtg ler...

Ann GreenStrawberry said...

hmmm..alar..takpe..mana yg dan lar...janji datang...saya mau jumpa kamo....hehehehe