Pages

Wednesday, July 22, 2009

rindu si dia


huh??? pagi2 dah rindu eh..hiksss i lyke..
okay..ni jap g aku citer..alar jap g tu pun..
satu n3 ni jer..heheheh...

okay..pagi semalam ingat nk g kerja..
tetiba mama kata g ziarah orang meninggal..
yg meninggal tu pulak..atuk sudara aku a.k.a abg atuk aku...
seb baek dekat..kat kampung ni jer..
bg taw opis masuk lambat..tapi sampai ke petang tak masuk..hahahhaha...
ate..klu dah lepak umah nenek tu..
nak2 mak pak sedara ramai..
duk nyembang2 tak ke sampai ke petang..
siap makan rambutan bagai..huhuh..
syiok2..

kul 4 chow dari umah nenek...terus amik adeQ kat school..
smpai umah..terus keboooommmmm tidoQ ler..
kena hujan so agak fening..hehhehe...
btw..Semoga Allah cucuri rahmat ke atas roh Arwah Tok Tam...Al-Fatihah!!

back to cerita dan tajuk yg rindu tu kan..
1st...op cuz lar rindu kat Mr.Shyir..cuz dah almost 1 month tak jumpa..
seee...i told u..i kuarintin taw nk kawen nie..
kasi rindu tu mendalam sket..hehehhe...
op cuz lagi kuat bergayut tepon..macam2 mula berchenta dulu..hikkssss..
yelar..dah kawen nati..nk gayut tepon watper..ckp sebelah2 sudah kan..hahaha...
mgu ni baru jumpa..itu pun nk g fitting baju kat butik...
so..... I REALLY MISS U DEAR.... mmmwahhh!!!

owh..those tak suka..tutup mata yer..
this pic was taken during raya..hehehehe..

2 person more yg aku sedang rindu skang...
ialah..this 2 beradik..Ahmad Faris Zulhilmi dan Ahmad Fahmi Zulhusni..
Ya Ampoonn!! mmg aku rindu giler ngn 2 orang budak kecik nie..
terngiang2 je kat telinga nie suara dorang kat umah...
whole family rindu kat dorang nie..
last sunday morning dorang balik umah dorang kat puchong..
since mama dorang aka maklang aku tuh dah abis pantang..
so balik lar..cuz nak uruskan hal2 umah n taska budak2 nie..
but next week dorang dtg balik..
cuz nk uruskan hal2 berkaitan kenduri cukur jambul si fahmi
plus kenduri kawen aku sekali..
tapi tu lar..nk tgu dorang dtg sini lama lar pulok..
hehehhee...
dulu kalau pepagi...b4 mandi nk g kerja..mesti duk ngulit si kecik ni dulu..
cuz time tu dia pun nak mandi..n mandi mesti depan pintu bilik aku..
cuz dkt ngn bilik air..hehhee.
dah puas ulit.baru leh g kerja..
lar nie..adeeehhhh!! boring jer tak pat nk ulit2..heheh...

yang si abang pulak rindu ngn telatah dia yg agak nakal n buas..
mulut pot pet pot pet yg tak mau diamm..
plus dgn soklan2 kemusykilan yg dia akan tanya...
tapi bila dia ada..asik kena buli jer..
tapi bila dia dah balik..rindu plak..

hehe...xpe nt jumpa next week k...sekian dari berita rindu saya arini..(skema lar pulakk..hehhehe)

p/s : owh..yang mr.shyir tue mmg always rindu...dan bila aku tengok countdown tuh..aiiyaaakkk!! cuak didada... ehhee

6 comments:

attyfir said...

al fatihah utk arwah..

Ann GreenStrawberry said...

atty : yup..al-fatihah

mrs.edy said...

ann kamo wat ler n3 mcmne kamo ngan mr.shyir knl..pastu kapel..bdk tu chukil sgt..geget pp ouh..hihihi..

Ann GreenStrawberry said...

mrs.Edy : alamak...nk kena wat ke? huhuh...nati ku pikirkan...malu lar..mihahha... huhu...mereka mmg cumel

Raihanna said...

takziah ann

hurmmm..
rindu2 sayang tu ann.. hik2...
lagi rindu lagi dalam cinta...
cewah..
pandai lak rai nak bersastera kat sini
hahahha

Ann GreenStrawberry said...

rai : op coz rindu sayang..hikkssss!!