Pages

Monday, July 27, 2009

journey to Shah Alam

Salam isnin...how ur weekend??? aku boleh lar..penuh ngn xtvt2...almaklum lar..xperlu lar aku terangkan...hehehe..ni aku citer pasal ari jumaat tu lar..jumaat tu kan aku cuti..so nak taw apa penyebab aku cuti tu?...kesahnya aku g shah alam lar.. papa nk jumpa kawan lama dia kat kompleks PKNS shah alam tue..pastu aku nk singgah mengajak kwan2 lama aku kat puchong plak.. mama pulak nak shopping kat PKNS tue... makanya we oulss ke sana lar..

but b4 dat singgah nilai..papa nak solat jumaat..n we ouls gurls2..g rayau2 kat nilai tue..hmmm..amik pap balik..terus shoot naek shah Alam...smpai sana around 3.30 pm camtu lar.. g opis kawan papa dulu..tgu2 beliau jap..dia ajak p lepaking kat cafe..so i follow lar kan..hihih..
tgu kat luar jer..mlas nk masuk opis kawn papa nie..

lepaking kat De Palma Cafe SACC mall tue...actually,dah lama giler tak jumpa kawan papa nie..last kali biler ek? aku pun xpasti..mase aku kecik kot or sek rendah..dulu mase duk klang selalu gak bapak aku ni hang out ngn haji nie..pastu rajin gak g holiday sesama family..aku pun duk member ngn anak pompuan dia yg sebaya..kira topic bual..byk citer lama..hmm..dalam sejam gak lar lepak...pastu we ouls smbung merayau kat PKNS tuh...
dan aku pun membuat order ini...
dan ini..

yang belah kanan tu lar kawan bapak aku...hj supandi namnye..
ala2 sopan je kan..hihihih
di sebalik ke sopanan kami..kami cuba jugak snap2 gak..walopun cam segan jer...
see..nmpak kan..? kami cuba snap2 lagi..

lepas shopping2 tuh..singgah beli popiah jap..aku n papa lak duk tgu mama g beli...
ye...mereka beli kat sini...beli 3 pack..2 pack dah abis dalam keta..hahhaaha..
dia ni..stil nk jadi buda kecik lagi..beli lolipop ni ha...haakk tuuiii!! mihahahahah..

lepas lepaking kat s.alam terus gerak puchong jap..snggah umah kawn aku bg kad..pastu chow ke umah fariss.... citer nie..aku wat next n3 lar..ehheheh

p/s: jorney aku jumaat tu penat jugak lar..adeeehh..betul2 ke berkorban nie..

2 comments:

Neeza.Areef said...

tu dinamakan menyenap dlm kesopanan kan

Ann GreenStrawberry said...

haah..betul2.mihahahha