Pages

Wednesday, July 15, 2009

celebrate besday Faris

petang semalam bali keja aku singgah tesco jap..seb baik tesco sebelah opis..senang nak p..klu idak..tak koser k..heehhehe... lagi pun budak kecik ni kan dah demand nak laptop..makanya aku pun gigih cari laptop tu...

banyak choice utk budak2 nye laptop nie..ade yg pinky lar..purplelish lar..nice lar..tapi ade ygmahal melampau jadi aku amik lar yg rm40 nyer jer..smpai kaunter ko taw bape harga laptop tuh..?? jadi rm27.90 jer..buleh gitu? hahhaaha...bagus jugak lar laptop nie..dia buleh blajar kenal hurup2 nombor..sebutan semua...hmmm..smpai umah budak kecik tu takdok..kuar ikut mama..so simpan dlam bilik..

dlam kul 9 mama balik tuh..xlama pastu ayah dia pun smpai bawak kek...huissshhh.bukan men suka..cuz dapat hepi birthday to you lar jawapnye....hehhehe..smpai jer terus bukak kek..tersipu2 tol dia...hek eleh..seb baik ko birthday boy..hehhehe...
ayah dia bawak kek dari USJ..byk now coklat nya..huhu..sweet tak wishing ayah dia tuh "SELAMAT HARI LAHIR ANAKKU FARIS YG KE 3 THN"...
sebelum da tiup lilin tu kan..mase tu kitorang nyanyi ar ramai2..pastu dia malu taw.smbil ckp " ishhhh...diam ar..bising2.." mihahahhah..kata ar ko malu dik oiiiii...hahha klakor time nie..
besday boy yg hepi
sesi dapat hadiah..suka giler dia..
ni lar laptop nyer...leh blajar macam2..beli murah2..cuz aku taw laptop ni jangka hayat nye pendek je nih..hahhahaa..
pastu dia wat pose alar mengade ngn bapak aku...hiissshh tak patut..itu bukan bapak kamo...seb baik lar..kamo kesayangan papa mse ko till dalam pantang taw...mase nie dia kata "Sayang papa" wht? hellloo...i pun syang papa i ok..unsur jeles disitu...hahaa
ni the real ayahnya...uhuhu..which is pak sedara aku lar..

so..bila dah ade laptop tue..aku rase cam bingit pulak duk dengar bunyi2an di laptop tersebut..kejap je tuh...abis bateri mesti laptop tu kena pulau..hahaha

p/s : tahun depan nak hadiah apa????? kena letak dalam listing kak long ko nie..kang over bajet plak..al-maklum lar...heheheh

No comments: