Pages

Wednesday, July 29, 2009

seharian bersama

okay..abaikan title diatas..mihahaha...arini isnin tu aku ingat nak amek halfday lar kunun nyer..tapi nan ado..sampai ke petang tak masuk opis...issshh..bln ni agak teruk sket..al-maklom,amat bz..serta hati dah takdo kat opis tu..sbb aku dah pikir2 nk meniti hari bahagia tu...eceeehhh!!! mihahahaha....
so pagi tu aku pick up mr.shyir kat umah dia...terus shoot ker puchong indah..janji kul 10..kul 11 baru smpai butik..aisseehhh...!! bising dah wedding planner aku tuh...hikss!! amponnn..i terbangun lambat...what?? ko boleh bgun lmbat ann...dasarrrr kuat tido...cop!! betul sket statement tu k... sedang2 je k..mihahahahahaah...
apa aku buat kat butik tue? tgu je lar k...nati klu citer tak suprise dah...tgu aku upload pic bila aku rase mau upload..hahahha...sembang2 sudahnya dah kul 1 xsedor..terus ajak pi lunch kat bandar puteri....we ouls makan kat restoran Baser...wht? Baser??? hmmm..cam bakalsuamikupunyanama..tapi sedap lagi beliau punya nama lar..tul tak darling???? hehhehehe...harap maklom...
Menu utama kat sini..adalah nasi ayam + nasi berani..menu2 lain pun ade..tapi aku n mr.shyir order nasi ayam..tapi nasi ayam blackpaper adalah sgt sedap..see yg tue aku makan..perghhh!!! aku suka ok.... maklang aku tak mkan cuz baru sudah makan...heheheh..xpe2..i banje makan...
cubaan amik pic berdua oleh maklang..akan tetapi blur..cuz dia amatur...mihahhhahahah..
sapa taw restoran ni? location bandar puteri at puchong..sila google klu nk g..
btw..this is my wedding planner..aka my auntie also...wedding aku dia yg aturkan

makan n lepaking serta sembaking lagi...kul 2 terus shoot g nilai plak..nak topup barang tak cukup... pastu g hantor mr.Shyir balik..sudahnya aku sangkut kat umah mertuaku... ate..klu sembang2 tak hengat..plus lama tak jumpa dia...hehehe..kul 7 baru gerak balik..hehehehe..sabor ann..pasnie..ko sembang ar ngn family mertua ko sampai lebam..miahhahaaha...

sekian berita dari ann..

p/s: usah sket countdown tu lagi...argggggghh!! stressss..kunun2 lar..kang meroyan plak...im cool ok..hahahha

4 comments:

Byzura Mj (By) said...

dah nampak seri pengantin

Ann GreenStrawberry said...

erk?? dah nampak ke? hmm..xpulak ku perasan

MOMMY CGG said...

ann:)
cantek laa selendang kamu:)
miez mau gak yang cam gitu..

Ann GreenStrawberry said...

miez : hhehehe...maceh2..alamak..tak taw lar kat mana nak dpat..cuz adeQ ann yg bagi..xpun kamo link sini..byk jugak shawl2 yg santek. http://multi-topshop.blogspot.com/