Pages

Monday, July 13, 2009

jumaat punye cerita

salam isnin..adeeehhh..napa lar aku makin malas plak nk update..sejak2 tengok countdown yg meng"killer"kan aku niehh...aiiiyayayyyyyyaaakkk!! takotttt nyerwwwwwwwww..huhuh..aku tutup kes pasal countdown nie..hissshhh...bedarau acik taw...
camn nak mula..?? dgn bismillahhirahmana ni rahim..hehehhe..jumaat tu aku cuti...cuti sebab nk uruskan hal2 yg berkaitan sewaktu dengannya..hehheehhe..so pagi2 aku dah kuar dgn family aku..mama,papa, maklang n 2 orang budak kecik ini..hehhe...

1st stop g breakfast kat nasi lemak balai polis seremban nie..makan nasi lemak ayam..sungguh lazat..sehingga aku terlupa nak amik gambo..hahhaa.... pastu terus g penjara kajang utk collect kayu ukir yg aku n alter tuh...
si fahmi nie..tido je lar keja nyer..sonang bawak dia jalan..tak meragam pun..
tapi klu bawak yg nie..MasyaAllah...terjerit2 lar dibuatnya..buas ya rabbi..fening...
dalam keta tak mo dia..duk usik sana sini..ke depan ke belakang lar..pastu membebel tak sudah...
aku blom perkenalkan mama fahmi n faris..ni dia..dalam pantang lagi tapi selamba kuar jalan..cuz dia pun nak cari barang utk mjlis cukur jambul fahmi
tengok...xmo diam..kebelakang pulak..seb baik wat muka comel..mihahah..

dah setel situ..terus gerak ke nilai..bershopping di thankQ..sememangnya ko taw lar kan...apa benda yg aku beli kat situ..hmm..xyah lar aku nk ckp lagi kan? kan? kan?... bape jam duk dalm tu..siap papa g solat jumaat dulu..then baru lar abis shopping..oh ye!! thankQ ade sales%... berbaloi g...so silakan..hehhe..
troli ni..dia tak bagi org len tolak...pastu dia duk sebok masuk barang2 kat situ dengan sesuka hati..wat cam kedai bapak dia sendiri..pening dibuatnya..berlari2 lar...tak tekejar dah..hisssshh!! mase kecik2 diam cam fahmi tu..tapi dah besar...adeehh..letih nk layan...
this 2 person yg membantu utk menyoping...this time tgh tgu papa balik dari solat jumaat..so waiting outside kedai lar...hehe...one thing..best jugak shopping time keja...hahaha..tak ramai dan senang nak pilih barang..
dan budak kecik nie..still tido..bangun pun mintak susu...
antara barang2 yg kami beli..hikkssss...

later on g lunch kat food court nilai 3 tuh..adeehh..sakit telinga dengar karok Dj Mazlan nie...@#$%^@$...tak suka ok...!!! n next location is...Sepang cuz mama nk tempah utk door gift..nak taw apa?? sila lar dtg wedding aku nati..hiksksss!!!...

sudahnye..petang baru smpai umah...penat gilosss...huhuhu..yelar..melayan si faris lagi..itu ini..haiissh..macam2 lar.. okay..kiranya aku wat n3 laju2 n kira summary jer..hahhaha...fyi, weekend aku pun dipenuhi dgn perkara2 yg berfaedah..kemas bilik n wat benda2 g berkaitan sewaktu dgn nyer...

nak kuar ngn mr.shyir tak bole..cuz dia g Ijtimak.. so better tak yh kacau...jadi we ouls akan jumpa utk sesuatu perkara sebelum majlis kami..kuarintin ar kata org2 tua..mihahhahaa..kuarintin lar sgt...

p/s : berdebar2..dup dap dup dap..

6 comments:

CikYana(",) said...

wow
manyaknye beli barang
lalalala

hope can attend ur wedding
insyaALLAH :)

Ann GreenStrawberry said...

cik yana : ehhehe...bese2 je cikyana..ha..datang jgn tak datang

mrs.edy said...

msti happy kamo skunk erk..
kuarntin??boley caye ker??
hahaha..

Ann GreenStrawberry said...

mrs edy : hehehe..hepi ade.takot ader..berdebar2 ade..sume ar..hehe..buleh2...nk jumpa time fitting jer..kang tak jumpa dah..mihahaha..pas kawen ari2 jumpa..hiksss

CikYana(",) said...

insyaALLAH
kalo xde pape aral melintang
smpai la cikYana ke sana
hihihihi

Ann GreenStrawberry said...

cik yana : okay jer