Pages

Wednesday, July 29, 2009

mata yang gedix

n3 yg tak berilmiah nie...
saje nak suka2...
lately ni kan suka gedix dgn lens dolly aku ni kan..
tah hapa2 je..

aku saje capture2 pic eyes nie..
cuz boring dalam keta..
so snap2 ar kan..
mihahaahahahhaha...gilo camera agaknya...
plus kunun2 nak jadi arab ler...
puiiiii...xde makna sume tuh...
aku maseh amatur utk itu semua...
nak besarkan mata eyeliner kena lebeh..pastu tarik sket eyeliner tuh lebih sket dari ujung mta tu..n tebalkan lar..
pic sket blur..bulu mata aku fendek..jadi kena buh fake eyelashes..tapi ketika ini tak buh..kerna natti susah plak nak solat
kening agak sepah..ade kecomotan disitu..kerna aku make up dalam keta sajer..
tetiba jer cam poyo distu..hahahhaaha..


tapi insyaAllah..aku akan berusaha utk membuat mata aku jadi lagi gedix...
hahahhahaha..makanya..bnyakkan belajor ye....

4 comments:

mrs.edy said...

ann..
mata kamoo syumill..

Ann GreenStrawberry said...

mrs.edy : tQ2..jom wat mata cumel sesama k..

neezareef said...

wat mata cam ni yg susahhh nihh

Ann GreenStrawberry said...

ape yg susah kak oi....jegilkan mata tu jer...