Pages

Tuesday, July 21, 2009

gadis cuci car wash girl..

jumaat petang tu..pas aku bali keja..lepak2 jap..tetiba rase cam nak cuci keta..ceaaa..roh rajin sudah mari k...pastu tetiba jer..si faris ni dengar..sibuk ar..duk ckp nk cuci keta gak...

mase tengah2 sabun2 keta ni..adik aku ni sesaje ar nyanyi lagu gadis cuci tu kan...teiba..si faris pun duk nyanyi gak..gadis cuci...car wash girl..huhu...berulang2 duk nynyi..nak tergelak2 wehhh...mihahahha...
pastu dia join papa gak..pastu kena marah ngn papa sebab tempatyg dah jirus bersih tu..dia kasi letak air sabun balik...masuk umah ngadu ngn mama plak..cisss!!!
tengok...suke giler men sabun...samai basah kuyup men air..
adeQ aku ni plak sebuk gedix jugakk....jadi pengelap keta ku..mihahahha...

this my black pearl..huhu..bukan pearl kafe ok..hisss

napa pic aku takde..?? sbb aku tak tonjolkan dri ku yg agak selekeh gituu...hihihi..

p/s: ko taw bape lama aku tak basuh keta?????? sebulan k...hahhahahaha....

5 comments:

Fazreen said...

car wash girl.. gadis cuci.. laa~ laa~ pakai make-up x..?? hehehe~

attyfir said...

lepas ni leh cuci kete kty lak ..eh

Ann GreenStrawberry said...

coffeehoney : heheheh...xde makna nye pakai mekap

attys : wah2..hmm..okay..ann nak jadi tokey je ahhaaha

Raihanna said...

cun gila kete ann..
caya la!!!
hik2...
cumel si kecik tu basuh kete...
leh soh die basuh tiap2 ari tu ann..haha

Ann GreenStrawberry said...

rai : hmmm..klu basuh cantek ar keta tuh..klu dah kotor giler..tak de rupa keta dah..cam g 4w jer rasenye..berkeladak bukan men