Pages

Friday, July 17, 2009

oh A&W pulak

oh noe.....!!! mula lar aku duk ngidam lagi nie... tetiba aku teringin nak makan waffle a&w, air dia,onion ring tu...arrgghhh!! mau aku rush g a&w malam kang nie..hikkkssss!!!

dari last nite duk teringin nak makan..tapi tak pi2 gak..padahal bukan jauh pun..kat town je kan..hissshh!! mmg ko pmlas lipas...damnnn..hhehehhehe...malam tadi gak aku g lar giant nk cari onion ring tu kan..beli dalam paket dapat banyak sket dar beli kat a&w tuh.cari2 xdok...sob..sob..sob..hampir menangis..ceaaa..ayat lebih...

dah xde tu..maknanya aku mmg kena p lar a&w tuh.... so biler ek nak g? Mr.Shyir....waht say u??????...(smbil kelip mata cam dolly..ehhehee)

6 comments:

attyfir said...

nak A & W jugak..

Ann GreenStrawberry said...

attys : kty..jom ar..kty belanja..heheheh

Lynda said...

nak air dia satu..hehe

Ann GreenStrawberry said...

lynda : muleh2... ok sapa nak ordr lagi??? lynda banje..hahhaah

mrs.edy said...

255 blok tanah merah,
17700 ayer lanas,
jeli kelantan..
nk kasi ape erk...

Ann GreenStrawberry said...

mrs.edy :hmmm..ade lar..hhehehe