Pages

Wednesday, June 3, 2009

kerja luar lagi

morning to all....
saat korang baca n3 ni...aku dah kat allson klana nilai...cuz handle satu kursus landskap for 2 days...3 & 4 Jun 09...so hari ni full day kursus lar..tapi aku akan chow after lunch..tu pun tengok keadaan...hmmmm...agak2 tak bz aku chow masuk opis lak...

seawal jam 8.00 pagi tadi..aku dah kena terpacak kat sana..cuz nak handle utk registration peserta..adeeehh!! mesti korang pening..aku ni keja apa ni..?? kejap handle group,kejap wat landskap kejap wat keja travel,kejap aku fly travel...hmm..aku ni multitask sket..semua buleh..myuuauauuahahha....

pas hndle  kursus ni..aku kena fly ke vietnam pulak..bawak peserta2 kursus ni g lawatan teknikal ke ho chi minh pulak...see....kena fly kan...so start jumaat smpai isnin..tak berhupdate lar blog aku ni...tpi nati aku gigihkan jugak nanti utk update citer best dari saner....

ish...melalut sudah..sebenarnya nak bagi taw aku sedang keja luar..hahhahaa...wehhh!! syes penat..penat dari fizikal,menal dan emosi...........!!! hmmm..apa nak buat..berserah je lar...

p/s: oiiii....kurang taw tak..adalah amat bosan bila duk kat dalam hall kursus niehh..cisssss!!! mana cinta hati saya nie...??? rindu beliau amt....

No comments: