Pages

Tuesday, June 16, 2009

benh thanh market shopping

kita smbung cerita...lepas jer dari chu chi tunnel tuh..we ouls balik hotel n mandi2..pastu kuar balik g shopping plak..g benh thanh market...kat sini lar shopping2 klu nak bargin2 nie..mmg sorga lar weh,,so dalm 2 jam lar jugak lar nk shopping ke sini...cuz nati we ouls nk repeat lagi cuz byk barang tak beli lagi..

so enjoy the pic...(nmpk no malas nk citer dow..huhuh..)
kedai ni mmg we ouls serbu reramai...dan dari kedai ni jugak aku dpt wedding gift..hhehhe.. i lyke..kain ela kat kedai ni murah jugak..sepasang dalam 150 ribu dong bersamaan dgn rm30 gitu..tgk jenis kain jugak..aku siap borong utk mama adik n diri sendir..of cuz shwal pun lawa2..hihihi..
perempuan itu menunjukkan barang yg beliau beli..selebihnya dalam beg tuh..hihihi
lagi sekali..oh ye!!mase ni aku berdiri ditepi jalan yg tgkbyk moto2 sedang lalu...huhuhu
see kan byk moto tuh
mase ni sembang ngn pompuan atas moto nie...dia org vietnam..tgh tgu bf dia kat termnal bus tuh..bf diia org mesia..of cus siap ckp melayu k...pompuan tu sweet sgt..

pas jer bas dtg..terus g dinner..pic dinner takde..sekali lagi aku lupa..hahhahaha....

p/s: korang perasan tak aku punya n3 dah tunggang tebalik..tak taw dah..hahah...gasak lar..janji aku hupdate



4 comments:

attyfir said...

gilos tgk kain lelawa..kalo ade kt sana rembat shawl..

Ann GreenStrawberry said...

atty's: hmmm...jom kak..kita g wat shopping session jer...

Neeza.Areef said...

akak baca tajuk tu igtkan BEN10..kekekek

Ann GreenStrawberry said...

kak neeza : hahahha..bukan ler..hohoh