Pages

Tuesday, June 2, 2009

asam pedas pokok besar

pas setel shopping marathon tuh... we ouls terus g mam...tekak dari tengah hari mg ngidam nak makan asam pedas daging tetel tuh...waaallaaahhh!!! dengan pantas paksa Mr.shyir bawak ke kedai asam pedas pokok besar tuh..huhuh...

hmmm...nak bg direction aku plak buleh tak bape nak hengat..cuz perut sudah lapar..ingat nk makan....ceaaaahhhh..!! bila shopping tak pulak ingat makan...wakakak...tempat tu korang google sendiri lar ek...okay.....!!   tapi nama kedai tu...Asam Pedas Pokok Besar...org melaka  or sapa2 yg penah makan tuh..taw ler...

macam bese ni lar menu yang we oulls order.....sedap melampau ok..aku suke giler...makan pun tak hengat..+ aku order sekali kerang rebus..perghh!!! alahaiiii..sodap jugak...(sedap ke lapor Ann?? hahaha) dua2  lar tuh....

after makan..terus cabot pulang..ate takkan nk lepak lelama..dah jauh malam..huhuhahuh.... smpai umah dlm kul 11...mr.shyir plak kena lar balik umah..sian dia...kena drive lagi..hehhe(pasni tak yah lar balik2 umah asing2..together ma...hehehe....hmm,,nati i bg taw yer...muahhahaha...)

dan hasil shopping adalah ini...ade lagi sebnarnya kat tepi2 tuh..tapi aku takmo snap..kang ckp aku poyo lagi menunjuk...so better cool jer.bukan selalu pun shopping marathon..klu xde sebab xde aku nk shopping camnie...

p/s: so mr.shyir..bilan next trip utk shopping??? muaahhaha..i lyke...

5 comments:

lieza said...

wah, sedap ye asam pedas tu. terliur tgk..

Neeza.Areef said...

cam best je asam pedas tu

Ann GreenStrawberry said...

Khaiza: mmg sedap melampau...abis taw ann makan tuh....tetiba jer...selalu setengah jer..wakakka

kak neeza : bukan macam best jer...tapi mmg terlampau2 best...sila lar g kedai tuh..huhuh

attyfir said...

sedapnya annn..byk soping nampak ..heheheh

Ann GreenStrawberry said...

kak attys : buleh tahan lar...utk sesuatu yg rasa dah suntuk..tu yg marathon shopping