Pages

Tuesday, June 30, 2009

wedding Zura & NashriQ

Salam semua..sorry lambat update arini..bukan apa...selalu klu weekend ada gak update2 kan..tapi nie ha..internet kat umah wat hal..aku pun tak faham kenapa..? bleh connect tapi receive nyer sket..camner tuh..ade sapa2 nak bantu aku..heheehe....
sabtu lepas..wedding Maksu untk mnyambut menantu..kira ni belah lelaki lar pulak.. aritu nyer buat 23 mei..yg lelaki buat 27 Jun..gap sebulan oooo...huhu..smpai beliau dah peknen dah pun..huhuh..hmmm..so semua berkumpul kat umah aku..dalm kul 1 t/hari gerak ke umah lelaki...tak jauh pun dalm 15 minit lar...sbb dekat kan..

my lil sister dan insaf pakai tudung..mihahhaha..
disebabkan aku tak leh jadi pengapit...so adeQ ar yg kena..hahahah..bengang je dia...hahah...
theme...white..nice jugakk..hikkss!!
sopankan kami..hahahhah...sepasang lagik k...i lykeee...mwahhh!!

time mamam...disebabkan fannasss..maka..we ouls duduk je lar kat area meja makan tuh..siap dorang hulurkan lauk pengantin tu..hahahhaha...
cuzen2 aku...
kepanasan melampau but still buleh senyum..hahahahha....kipas ni mmg tak leh tinggal....susah oooo...fanassssss!!!

balik dari wedding terus g butik jap..pastu balik umah cuz ade bincang2 dan berkampung pasal kenduri... tu n3 later lar ek..???

p/s : arini pening pala...adeeeejhhh!!

No comments: