Pages

Wednesday, November 4, 2009

Dah banyak kali call baru hegeh ko nak betul kan?

ok fine!!...
korang nampak tak tajuk aku yang siap punya panjang ni kan...???
aku sakit hati ok....
tah lar wehh...aku tak pham orang2 camni...
tak reti nak jaga customer ke apa?

copp!!! sebelum aku nk hamun kat sini(erk hamunn ke?)... aku tak nak sesapa terasa disini..dan bukan lar semua orang golongan tu adalah buruk or tak betul... aku tak nak pakai perumpamaan kerna setitik nila rosak susu sebelanga tuh... xsemua gitu ada paham???

kisah camni eh...dah dekat sebulan internet kat umah aku tu problem...aku tak paham kenapa..mula2 pasal dia tak bagi notis yang dia nak baiki line telepon tu... pastu aku ingat aku nye modem or router tu rosak..so bawak hntar kedai..semua ok pulak..fine lar kan...? dah bayar service charge kat cina kedai tu...alih2 mak aku kol..internet ok pulak..hanginnn jugak..terbnag RM 15 aku...ciiitttttttttt....

pastu baik nye adalah dalam 4 5 hari gitu...sekali lagi tak leh connect ke hapa.... call balik 100 tu... ckap2 bla..bla..bla...pastu tgu orng teknikal dtng...ok fine lagi....sekali datang..tanpa cek modem ke apa..duk tengok aku nye lmapu ADSL tu hokeeeyy jer..suh adik aku cek kat laptop sama ada connection ke tak? adk aku bukak je google chrome sekali dia kata dah ok..blom browse page lagi tu... dan..dan kata dah ok lar tu..tak touch ke apa kat laptop siap perli adik aku suh beli laptop baru oleh kerana laptop tu laptop lama n screen pun dah ala2 bergaris itu..helllllooo!!! why u are so stupid ha? u suppose to check my connection network..bukannya duk tanya itu ini...wtf lar wehhhh!!!!!(seee...kan dah ade unsur caruttt disitu..maafkan beta)..

dah lar cek camtu..suh sign n terus blah..tak smpai 5 minit pun dtg k...vuduusss hang ni.....eeyyy geram...dah tu...still problem lar kan...call balik TM..cakp itu ini..bagi lagi no report...ok aku take note menda tuh....tgu lar 2-3 hari...takdatang2 gak org teknikal....damnnnn!! apa ko hengat aku ni tak bayar ke bill tu......???? pastu ade lar jugak operator TM tu kol aku balik nk taw status kan.. tapi still jugak...

last aku malas amik port..mrshyir pun bising kat aku...aku kol lagi 100 tuh..bagi lagi 2nd no report... pastu until now tak jugak2 datnag...internet problem dah dekat sebulan...aku kol bnyak kali jawpan yang sma...doing a same process untill aku ckp aku dah malas...last2 pagi Mr.shyir kol sendiri TM buat itu ini...mr.shyir ckp kalau tak nak betulkan...we ouls nak POTONG..POTONG..POTONG...mihahahhahaa...paham2 je lar..aku guna networking lain kang..hahhaa..baru lar org ni duk hegeh2 nak betulkan..

now dah ok..but wireless pulak problem...hhhhhhhuuuuu...masalah lagi..petang ni nak g check router pulak..kalu tak aku beli baru... dah lar orang dalam umah ni..masing2 pakai laptop...wat mende nak pakai cable.abis silarat2 umah aku ngn cable wayar tu...cinaabbooonnn lar...

korang dah taw lar asal lately ni aku xde n3 auto publish ke apa..semua gara tenet ar...klu tak aku dah bnayk n3 ni yang kuar.. semua terpaksa curi masa kat pejabat ni ha...sakit hati aku lar...

ni...dengar sini..aku tak sindir sesapa dalm n3 ni..cuma nak ingatkan..customer always rite..jgn lar buat cust. dok tgu jer...hissshhh...boleh naik taw darah tinggi ni... harap2 korang naik kan lar prestasi kualiti kerja uollss...we oulss bayar taw..bukan tak bayar..hengattt tu..eceehhh.!!

dah2 malas nk pening2 pala...aku maafkan lar...uhuhu... janji ada internet sudah..dari takdo...

p/s : wehhh..aku nk tunjuk pic masa aku skolah dulu..tapi malu lar wehhhh...mihaiaiahahaa

2 comments:

Nanie Dean said...

i had that experience cam tu gaks..sama serupa situasi kiter cam copyright jer masa baca n3 ann tadi..last2 cakap nak terminate line baru terhegeh2 dtg semua...

Ann GreenStrawberry said...

cintaku iman : hmm...tular...bila heboh ckp nak potoh..tu yang terhegeh nak betulkan balik...last2 ckp problem internet tu..sebenarmya system clash tah camne tah...saje wat alasan gitu...