Pages

Friday, October 23, 2009

Dinner malam di benteng

 

adooiii..citer dah basi ni wehh..tapi aku nakgak citer...Rabu mala aritu weouls sefamily g dinner..b4 g dinner tu singgah jap kat kedai baju kat town seremban ni...yang iye adik aku yang nak cari baju..sekali aku pun terjebak sama..terbeli 2 helai lak tu..ate murah sebat lar...terus call Mr.Shyir...hahahha...dah beli baru bagi taw..apa daaaa...ter ok.....

oh ye mr.shyir adalah outstation..makanya aku kuar ler ngn fmily aku..heehhehe

DSC03687

uiikshshhhhh burok benar rupe tak makeup ni....

DSC03692 

see orang gembira dapat makan yong taufu sup..fulamakkk terbaik wehhhhh...we ouls makan kat town seremban..yang dinamakan benteng..hehehhe...banyak choice lar........

DSC03688

nampak sedap kan,,??? mmg sedap ok.........wehh..rasa cam nak makan lagi menda ni...huhuhuhuh

 DSC03691

uolll tengok bapak aku...makan sambil tengok tv kat fon ok... tengok 360 tu ha..hahahhhaa...adehhhh...bukak sound kuat2 lak tue..leh dengan satu jalan niha...tapi xpe weouls dah biasa.... mama plak..layan makan dah tak tengok orang da..wahhh.tetiba je kan...

balik dalam kekenyangan melampau..  sebab makan untuk diet..ada paham sume...????? ok gooood..anyway..bersyukur kita ada makanan dari orang takde makanan tu ha...tul dok..renung2kan..ecehhhhh..

p/s : weh...aku dah otw dah pun ni ke kuantan...doakan keselamatan aku n family ok...

4 comments:

♥ QaseH ♥ said...

len nyer uper akk x touch up,,,hehehehe

hubby akk kejer per slalu outstation..

~ceRRy beRRy~ said...

perghhh...
fav ifa yong tau fu tuh!

Ann GreenStrawberry said...

Qaseh : hahahaha....lain kan? haah...seminggu 2 hari outstation..tapi tgk lar...

cerry : woww! sama lar kite

eazy said...

teringin nk makan yong taufu kat klebang,weheeee