Pages

Wednesday, October 28, 2009

Majlis Pertunangan Jue sangat simple tetapi sempurna..

tetiba title panjang2 kan? hahahhaahha,,,,biasalah..dah tak dok idea nak buh apa kan..? okay pas je pick up adik2 ipar..terus gerak ke Taman perumahan bukit stongkol... 

PA240998

kalau gambar tuan tanah kedaung nni takde mmg tak sah...tak panjang lar n3 ni kan? hahhahahaa..smpai je sana..orang blom ramai lagi..smpai b4 kul 12 noon git..so sume dah siap..nak tolong2 jauh sekali..aahhahaa..ate tetamu kan? kan? kan? hahahhha...makanya lepak lar kami adik beradik oleh sebab tak taw nak buat apa...

PA241003

weouls ni ko tak yah cakap ar kan...ade je benda2 merepek nak buat hahaha

PA241004

biasalar kan.tanpa pedulikan orang len..haah

PA241007

see..maseh lapang ye umah tu..pelamin pun sangat simple...

PA241013

tetiba aksi ni kuar plak...hahhaha....comel dak? hahhahaha..sila pang ai cuz puji diri sendiri..

PA241014

okay...ni adik ipar aku no 3.. maseh single..his name is Muzaffar..ade sesapa nak kenal..sila pvt mesej ai ok..hhahaha..(sorry far..akak market kan ko sket...hihih)

PA241019

this is Kak Jue..tema adalah PINK...rombongan lelaki tiba time 12.15 noon cam tu lar...bincang2 camtu terus sarung cincin...huhuh....hantaran 5 berbalas 7...tarikh kawen..idak lar aku taw..hantaran berapa lagi aku tak taw..hahahahaha

PA241032

Me - Yana - Faten

 PA241033

Eira - Dikma - Me

PA241035

ni lar dia pasangan yang baru mengikat tali pertunangan...tunang kak Ju ni org n9 gak...huissshhh...dekat2 ngan taman aku pulak tu..satu daerah ma..haiyooooo....seb baik tak kenal...semoga pertunangan ini membawa ke Jinjang pelamin..aminn....

later..we ouls g makan..then aku ajak Mr.Shyir g umah nenek sedara aku plak..kat area2 situ jer..saja ziarah....around 3 pm balik2 plak umah mkcik kami tu....

PA241039

sesi bergambar with IN LAWS...huhuuh....

after  kemas2 sume (kemas la sgt wehhh...nan ado..) kul 5 pm chow balik Semenyih..fuhhhh!! smpai semenyih kul bapa ko taw...kul 10 camttu lar..masing2 bongkang penat..tapi aku n mr.shyir kul 11 lebih sempat g supper kat mamak depan..hahahhaha...

dalm pada penat tue..xde lar bangun tido lambat ke hapa...maseh cam biasa lar..cuma camm..hmmmmmmmm...haduhhhh!! ecehhhhhhhh....huhuhuh

p/s : ni sume auto publish sebab aku ade taklimat kat JAbatan Akautan Negeri 9 ..aahaa...adelahhhhhh...eeeceehhh...

3 comments:

CikPuanMiera said...

yang.. 1st pic tu nmpk perot hubby yu la.. die pon da 'pegnen' eh.. ahahaha

Ann GreenStrawberry said...

miera : dia yang peknen dulu..biasla org laki nie..bila dah kawen dia yang peknen dulu..bukan bini nye

CikPuanMiera said...

taw xpe... hahahaha