Pages

Monday, October 19, 2009

Makan2 Jumaat malam

 okay..jap2...kasi aku tarik napas...sebab aku ngn update laju kerna kesuntukan masa dan kebizian untuk buat kerja2 yang tertangguh nie...harap sabar sket dgn n3 yang lain2 pas nie...adeehhh..byk taw aku nk citer ni..eceeeehhh..hehehee

Jumaat malam aritu...adeQ aku mmg plan nakinvite kawan2 beliau datang umah sempena hari raya + nak buat besday dia sekali...so buat lar makan2 utk kawan2 beliau..jadinya petang tu mmh bertungkus lumus dan bersilat aku n mama masak.. balik keja penat2 petang tu zaasss terus masuk dapur...kata handal.. mihahahhah...pang ai sket...mihahhaa..

so layan pic ok...

DSC03645

perempuan yang makan bnyak itu..kata Pengumpul lemak terbaikkk..hahaha

DSC03648 

mama yang sebnarnya tengah borak ngn menantunya...

DSC03646

eh2..suami siapakah itu...ehehehe

PA160753

antara menu2 nye...Steamboat,ayam goreng, udang butter, mashed potato , cendawan tempura..

PA160757

She's 15 yrs already...dah besar ko nokkk...

PA160759  

sgt poyo apa bila beliau memakai baju tersebut..ala2 dinner nite lar konon..hahahhahhaaa.....unsur dengki disitu..sebab dia slim..aku tak bape slim sgt...hahahhaha

malam tu around 11 pm..terus balik semenyih..sbb sok pagi nye senang aku nk p putrajaya..attending kawan aku nikah...so tgu next n3...

daaa,,,

p/s : adeehhhh!! banyak keja plak arini...tulunnnn...

2 comments:

Mr.J said...

wah, banyaknya makanan. hu lapar pulak,

Iklhas & Salam kenal
Mr. J

husni said...

whose tak dijemput ker?huhu..wat open house rpnyer eh...sedapnya..sapa la yang masakkan...tuan punya blog ni kut..pasti sedap shhga menjilat jari..hehe