Pages

Wednesday, October 28, 2009

sang cicak yang degil

nak citer pasal cicak ni plak..ekceli ni dah kai kedua cicak dok melekat kat keta mr.shyir ni ha..tak taw lar..pasal sang cicak ni suka no melekat2 kat sini..adalah beliau hendak menjadi kan kami Cicak Man n Cicak women? oh tidak..jangan wat pasal plak k..dusyummm kang....

DSC03736

cicak bukan sebarang ciciak..hmm..mula2 dia melakat tepi side miror tu...sekali mr.shyir g wipe air tu..kasi dia beralih sket..terus duk lawan aru kat tepi tingkap ni plak..haahhha...kelakar pulak....gigih weh..mendaki melawan arus...hahahaha

DSC03737

pastu siap uturn balik tu....kepala belah depan pulak...gila kentang tol..alar..semua dah maklum yang cicak ni dia ada cam liquid kat tapak tangan tu...so da mengcengkam lar...ada paham sume?

DSC03738

pastu tersadai kat situ..hahhhaa.....bwak laju2...terus hilang tah mana...

cam aritu lar...cicak tu melekat kat betul2 kat cermin depan..sekali mr.shyir bawak laju2 habis....mula sket2 jatuh..sekali ga kau terus dah pergi ke hujung bonet depan tu....hahahahhahaa

anyway..sapa kata cicak tak kuat? hahahhaa

p/s : tetiba citer pasal cicak..mihahahha..

2 comments:

♥ QaseH ♥ said...

mesti tgok cicak men tlebey ni,,,tu yang taw cicak ader liquid kan kat tgn dyer,,,,hukhukhuk

Ann GreenStrawberry said...

Qaseh : huhuhu....takde kne tgk cicak man tu..huhuuhu..