Pages

Thursday, October 8, 2009

Update : Cerita Nikah Ann

okay…yang aritu aku ade cerita jugak kan..

tapi tak banyak pic sgt…

pic yang aritu tu dari 2 photog..aku ade 6 photog yang dok snap2..

tu pun sebab select2 jer..

dah banyak sgt pic nyer..beribu wehh..

sampai sakit mata aku…

korang bayangkan satu photog picture dan dekat seribu..

aku ade 6 photog..ha kau…muntah tengok gambar sendiri…hahahhaa…

update kali ni byk sket..jgn smpai korang muntah plak..

nak muntah p blog lain….

yang pic ni dari Official Photog aku..Kak Moon

aritu kan aku dapat Cd…so tengok2..masyaAllah..amazing giler pic2 ni..walaaaweehh…pinau biji mata nengok nye…

tapi hasilnya tervaaaaeeeekkk woookkkkk… ahahhahha…

so enjoy the pic ok..

pic agak terabur sket..malas nk susun…

DSC_0361

DSC_0364 DSC_0375 DSC_0073 DSC_0170 DSC_0207 DSC_0245 DSC_0287

DSC_0373 DSC_0212 DSC_0267 DSC_0276 DSC_0351 DSC_0357

okay…ada banyak lagi…tapi biarlah jadi simpanan kami sahaja…

kang banyak2 kang tak syok pulak…okay…

biarlah Rahsia…!! wahhh..kekwat plekkkk si Ann ni…

next pic masa malam berinai pulak..

p/s : adeeeehhh…. pening2..mana satu nak pilih untuk print ni…haiyaaakkk..!!!

3 comments:

Byzura Mj (By) said...

i think gambar yang pelok tu, kalau u edit >> sepia..lagi cun :D nampak klasik..then u print n framekan dengan frame gold

Ann GreenStrawberry said...

cik by : hmmm..tu lar...nati di edit jika ada kelapangan.

ciare : toceiii.. yuup... i kakak taw..hahaha...

lina said...

mmg cute!! sgt..