Pages

Thursday, October 22, 2009

Jumpa kembali wahai air grape

DSC03681

semalam g 7e kat opis aku nie...nak cari air nescafe ais tin tu..sekali terjumpa air grape ni plak...wahhh!! tak menahan..ade gak jual kat sini...ingatkan kat vietnam je de..mihhahahahha..

yelar...kan aku g ho chi minh ritu... masa kat sana ade gak kedai cam 7e tu kan..tapi kena tengok2 jugak lar barang2 yg boleh kita beli n makan kan? sekali belek2.ade pulok air ni...buat Indonesia...halal lar air ni...perisa anggurkan..so kat sana minum ni di tengah hari yang panas adalah sgt besttttttt...

xcaya...korang try beli...rasaiii lar sendri...so semalam..dengan tamaknya aku beli 2 sekali gusss..hahahhhahah....suka pulok air yang masam2 nie hehhehe...

p/s: harap semua ok...jangan sesakkan napas ku..

7 comments:

Hazlina Shahrel Mummy Fia said...

hahahaaaa kan dah jd kanak² ribina

Lynda said...

semua ok?

Ann GreenStrawberry said...

hazlina : wahhhh..mmg dah jadi kanak2 rasa nye..hehhe

lynda : hmm..ok2..

mAr@ZiEy said...

Uish..rase yer lebih kurang cam Ribena ke??..ni nak cari ni..huhu

Ann GreenStrawberry said...

ziey : ha.....rasanya lebih kurang camtu..sedap taw

widda_me said...

kaka ann dh jumpa nemo????

Ann GreenStrawberry said...

widda : misi NEMO di tangguhkan wat sementara waktu..hehhehe