Pages

Wednesday, October 14, 2009

Lepas satu Menu ngidam

Semalam aku half day…

sbb nye Mr.Shyir bleh plak ajak aku temankan dia g Ampang hantar dokumen urgent…
lar..selalu boleh jer g sorang2..lar ni tak bleh plak..

dasar Manja…miahhahhahaha…

dalam kul 2 tu aku kuar ler..

terus shoot g ampang…

balik tu singgah makan kat zee cateringg kat Saujana Impian Kajang…

anybody taw tempat nie…

dekat ngn Giant Kajang… Saujana Impian taw…nati aku rajin aku buat kan Map utk uoollsss.

DSC03626

As usual menu ialah Nasi Kukus Ayam Berempah….

DSC03627

Keterujaan Perempuan yang dapat makanan yang di ngidam kan..since bulan puasa aritu..hehehhe

DSC03628DSC03630

DSC03631

Kalau makan nasi tu mesti dengan Kuah ni… baru careeeee…

DSC03633

Nak2 dapat pulak air tembikai n laici di tengah hari yang panas..fuhhhh…. pengsan makkkkkk…sodappp..

DSC03632

okay2..kali ni kusyuk makan tanpa Ipod beliau..mihahahhahha…bagussss!!! sbb nye xde Wifi…mihahhahaha….

Harga Makan kat tempat ni tak lar mahal mana…

1 set cuma RM 6 (Nasi Kukus Ayam Berempah )

Air Tembikai / laici Rm 2.50

Total Hanya : RM 17 sahaja…

sgt berbaloi lar..dengan kesedapan yang ado…hehehhe

balik dari makan..terus cari kedai Aquarium..cuz nak cari Ikan NEMO..ya Amponn!! banyak kedai g…kebanyakan nye… sudah abis ikan NEMO tue…Waaaaaa…aku nak beli 2 ekor jer..

nak letak dalam bilik…. petang ni harus lar cari lagi ikan tue…

pas ke kedai ikan..balik semenyih jap…

solat n rehat..terus balik seremban balik…

MISI MENCARI NEMO GAGAL SEMALAM…

P/s : NEmo or NEMO…manakah kah ko.. ade yang aku p REDANG MARINE tu curikkk NEMO ni..ahahhahha

3 comments:

Miss Moon said...

ain , kat semenyih ada 1 kedai jual banyak sangat ikan nemo ....berlambak . That day kita org beli hamster isk kat sitew . tapi lupa nama kedai

Ann GreenStrawberry said...

CIARE : eh2... kdai tu berdepan dgn giant saujana tu...mmg giant xde da... hahahhaa...ok2..try je datang..mana taw leh tertahan napsu makan satay tuh

kak moon : lar yeke? kat mna tu kak moonnnn....adeehhh!!! bashir pun tak taw kat semenyih ade kedai nemo tuh..hmmm..kat pekan semenyih tu ker?

Lynda said...

best best,aritu puas makan ayam kampung kat indon,mesia mahal kan