Pages

Wednesday, October 21, 2009

ketagih Yogurt

DSC03673

aku tak taw lar lately ni...asek2 nak makan yogurt jer..yogurt perisa lain tak mau...nak perisa strawberry jugak...g giant ke tesco ke..mesti nak cari yogurt dulu..kadang2 tu baru pegang je cup dia..dah kecur air liur ni ha...miahahahha..over kan...?jadi abaikan... dah beli tu..tak nyempat2 dalam keta duk pulun menda tue..wahh!! apa kejadahnya ini semua...

adakah aku seorang pencinta yogurt pulak??? hmmmm..boley lar kot..aku rasa dah bercup2 yogurt dalm perut ni ha...xpe2 yogurt is healthy food..makan bebanyak pon ok..good for skin also..ye dok...???

p/s : haaaaa..jgn pk macam2...nehiiiiiiiiiiii....

2 comments:

ciare (^_^)v said...

wuaaa patot la u selim...makan yogurt...kite kalo nak telan yogurt tu mak aihh susah nye nak telan. tp kalo air yogurt tu bleh lak telan =p

Ann GreenStrawberry said...

huh...slim menda nye ciare...dh cam tong drum ni...hahahhaha...yogurt itu sedappp..